Schermvervanging aanvragen

Wat vervelend dat het scherm stuk is gegaan. Het kan zo zijn dat enkel de screenprotector stuk is. Gelieve de screenprotector te verwijderen om te kijken of de barst daadwerkelijk in het scherm zit.

Hoe vraag ik dit aan?

1. Check je garantie

2. Vul de reparatieaanvraag in

3. Download het reparatieformulier, print deze uit, vul deze volledig in en stop het in de verzenddoos

4. Download het retourlabel. Het retourlabel is ons gratis antwoordnummer.

1. Check mijn garantie

Ik heb garantie als:

1. Mijn bestelling in de afgelopen 30 dagen is geplaatst

2. Het touchscreen niet werkt zonder eigen toegedane schades

Ik heb geen garantie als:

1. Het scherm stuk is door eigen toegedane schades (buiten het termijn van 30 dagen)

Weet je niet zeker of de reparatie onder garantie valt? Geen zorgen, wij checken bij elke aanvraag of de reparatie onder garantie valt of dat er kosten aan verbonden zijn.

Zodra jouw artikel is gerepareerd krijg je een mail met de betaallink. Indien je reparatie onder garantie valt wordt deze direct uitgestuurd.

In verschillende situaties kunnen de reparatiekosten worden gedekt door jouw verzekering. Bekijk onze reparatiepagina voor meer informatie.

2. Reparatieaanvraag

Algemene gegevens

Meerdere artikelen aanmelden?


Beschrijf hieronder het probleem en hoe het is ontstaan *

Schrijf hieronder eventuele opmerkingen (optioneel)

Met het inzenden van deze reparatieaanvraag ga je akkoord met de eventuele kosten. Deze kosten worden altijd gecommuniceerd

Aanvraag succesvol ingediend

Na het klikken op de knop "Reparatieaanvraag indienen" wordt er binnen 1 werkdag contact met je opgenomen. Wij zullen je voorzien van een reparatieformulier en retourlabel.

Na elke schermvervanging krijg je opnieuw 30 dagen garantie. Ook wordt elk exemplaar geleverd met de benodigde screenprotector :)