Reparatie
Is er iemand te enthousiast geweest en is daardoor het scherm perongeluk stuk gegaan? Of is er iets anders aan de hand? Dat kan gebeuren! Wij bieden daarom een goedkope reparatie service aan, zodat jouw kinderen weer kunnen spelen.
Is er iets mis met de bestelling of is tijdens de bezorging bijvoorbeeld de screenprotector stuk gegaan? Klik dan op "Alle overige problemen"
Maak een keuze tussen de onderstaande 3 opties. Ga hierbij de checklist na om te kijken of het probleem gemakkelijk is op te lossen. Mocht het probleem niet opgelost zijn, vul dan de reparatieaanvraag zo goed mogelijk in. Beschrijf de situatie en leg uit hoe het is ontstaan. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen en het probleem voor je oplossen :)
Er zijn 2 mogelijkheden voor een reparatie:
- Snelle reparatie in de buurt
- Reparatie aanvragen (opsturen)
1. Snelle reparatie in de buurt
Vaak kun je direct terecht op locatie en wordt de reparatie zelfs dezelfde dag verzorgd.
Neem contact op met het reparatiepunt bij jou in de buurt om de mogelijkheden te bespreken, voordat je op weg gaat.
2. Reparatie aanvragen (opsturen)
In verschillende situaties kunnen de reparatiekosten worden gedekt door jouw verzekering. Scrol naar beneden voor meer informatie.
Wat is er aan de hand?
Reparatie volgen
Kan mijn reparatie verzekerd worden?
Veel klanten vragen zich af of de reparatiekosten voor hun AngelTech Kindertablet kunnen worden gedekt door hun verzekering. Hoewel dit afhangt van de polisvoorwaarden van elke individuele verzekeraar, geven we hieronder enkele algemene richtlijnen:
- Dekking door particuliere verzekering:
In veel gevallen bieden particuliere verzekeringen een dekking voor elektronische apparaten, zoals tablets. De dekking kan afhankelijk zijn van waar de schade is ontstaan (bijvoorbeeld binnenshuis of buitenshuis) en er kan een eigen risico van toepassing zijn. - Extra dekking voor mobiele apparaten:
Bijna elke particuliere verzekering biedt de mogelijkheid om een aanvullende dekking af te sluiten voor mobiele apparatuur zoals tablets. Deze verzekering dekt vaak schade die buiten het huis is ontstaan, hoewel de premie hierdoor kan toenemen. - Reisverzekering:
Als de schade is ontstaan tijdens een verblijf met overnachting (bijvoorbeeld op vakantie), kan deze ook onder de reisverzekering vallen.
Wat kunt u doen?
- Controleer uw verzekeringspolis om te zien of er dekking is voor mobiele apparaten.
- Overweeg om met uw verzekeringsadviseur te spreken over mogelijke uitbreidingen van uw dekking.
- Mocht u een reparatiefactuur nodig hebben voor een verzekeringsclaim, neem dan gerust contact met ons op.
Reparatieproces
-
Stap 1. Wat is er aan de hand
Heb je een probleem met de kindertablet? Klik op een van de bovenstaande knoppen om het probleem op te lossen. Mocht het probleem niet op te lossen zijn, kun je daarna het aanvraagformulier invullen.
Is het scherm stuk binnen 30 dagen van je besteldatum? Dan is de schermreparatie gratis!
-
Stap 2. Gemakkelijk zelf oplossen
Ga de checklist na om het probleem zelf op te lossen. Is het scherm stuk gegaan? Vul dan alvast het aanvraagformulier in.
-
Stap 3. Aanvraagformulier
Als het probleem niet is opgelost, vul je het aanvraagformulier nauwkeurig in. Upload hierbij eventuele foto's ter verduidelijking.
-
Stap 4. Antwoord
Je ontvangt antwoord over hoe het probleem wordt opgelost. Hierbij wordt het reparatieformulier en retourlabel meegestuurd.
We streven ernaar om je aanvraag binnen 1 werkdag te beantwoorden. Check voor de zekerheid je SPAM :)
-
Stap 5. Reparatieformulier
Download het reparatieformulier en vul deze volledig in. Zonder reparatieformulier kan het artikel niet worden behandeld.
-
Stap 6. Retourlabel
Je ontvangst van ons een retourlabel. Het retourlabel is ons gratis antwoordnummer. Print deze uit en vul de gevraagde gegevens in. Bij het PostNL punt zal er een verzendlabel worden gedownload.
-
Stap 7. Reparatieduur
Over het algemeen duurt een reparatie 1-8 werkdagen vanaf de dag van binnenkomst.
Indien er een onderdeel niet op voorraad is kan de reparatie uitlopen tot 4 weken. Mocht dit voorkomen, wordt je hiervan op de hoogte gehouden.
-
Stap 8. Voltooien en betaling
Zodra de reparatie is voltooid, ontvang je een mail met een betaallink. Wanneer de betaling is voldaan, wordt het gerepareerde artikel op een werkdag om 17:00 opgestuurd met PostNL. Indien de reparatie onder garantie valt, zal het artikel na reparatie direct worden uitgestuurd.
Garantie en reparatiekosten
1. Krassen verwijderen
€15,-
Voor het verwijderen van kleine krasjes op het scherm. Het scherm wordt volledig opgepoetst en de krasjes worden weggehaald. Dit geldt niet voor barsten in het scherm.
2. Scherm vervanging
€35-
Voor het vervangen van het buitenscherm. Hierdoor zal het touchscreen ook worden vervangen.
3. Scherm en LCD vervanging
€40,-
Voor het vervangen van het buitenscherm en het LCD scherm. Hierdoor wordt het touchscreen ook vervangen. Er komt een volledig nieuw scherm op de kindertablet.
Ook wordt het LCD scherm vervangen. Dit is nodig als er pixels ontbreken of als er ook krassen / barsten in het LCD scherm zitten.
4. Batterij vervanging
€30 of fabrieksgarantie
Mocht de batterij door ouderdom niet meer werken naar behoren, dan kan dit worden opgelost door middel van een batterij vervanging. De kosten hiervoor bedragen €30.
Mocht de batterij er plots mee stoppen of heeft deze een fabrieksfout, dan vallen deze kosten onder de fabrieksgarantie.
5. USB-C oplaadpoort vervanging
€40 of fabrieksgarantie
Mocht de USB-C oplaadpoort van de kindertablet kapot zijn gegaan door eigen toegedane schades, dan kan dit vervangen worden.
Blijkt het dat dit een fabrieksfout is, zullen de kosten volledig onder fabrieksgarantie vallen.