Reparatie

Is er iemand te enthousiast geweest en is daardoor het scherm perongeluk stuk gegaan? Of is er iets anders aan de hand? Dat kan gebeuren! Wij bieden daarom een goedkope reparatie service aan, zodat jouw kinderen weer kunnen spelen.

Is er iets mis met de bestelling of is tijdens de bezorging bijvoorbeeld de screenprotector stuk gegaan? Klik dan op "Alle overige problemen"

Maak een keuze tussen de onderstaande 3 opties. Ga hierbij de checklist na om te kijken of het probleem gemakkelijk is op te lossen. Mocht het probleem niet opgelost zijn, vul dan de reparatieaanvraag zo goed mogelijk in. Beschrijf de situatie en leg uit hoe het is ontstaan. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen en het probleem voor je oplossen :)

Reparatie volgen

  • Stap 1. Wat is er aan de hand

    Heb je een probleem met de kindertablet? Klik op een van de bovenstaande knoppen om het probleem op te lossen. Mocht het probleem niet op te lossen zijn, kun je daarna het aanvraagformulier invullen.

    Is het scherm stuk binnen 30 dagen van je besteldatum? Dan is de schermreparatie gratis!

  • Stap 2. Gemakkelijk zelf oplossen

    Ga de checklist na om het probleem zelf op te lossen. Is het scherm stuk gegaan? Vul dan alvast het aanvraagformulier in.

  • Stap 3. Aanvraagformulier

    Als het probleem niet is opgelost, vul je het aanvraagformulier nauwkeurig in. Upload hierbij eventuele foto's ter verduidelijking.

  • Stap 4. Antwoord

    Je ontvangt antwoord over hoe het probleem wordt opgelost. Hierbij wordt het reparatieformulier en retourlabel meegestuurd.

    We streven ernaar om je aanvraag binnen 1 werkdag te beantwoorden. Check voor de zekerheid je SPAM :)

  • Stap 5. Reparatieformulier

    Download het reparatieformulier en vul deze volledig in. Zonder reparatieformulier kan het artikel niet worden behandeld.

  • Stap 6. Retourlabel

    Je ontvangst van ons een retourlabel. Het retourlabel is ons gratis antwoordnummer. Print deze uit en vul de gevraagde gegevens in. Bij het PostNL punt zal er een verzendlabel worden gedownload.

  • Stap 7. Reparatieduur

    Over het algemeen duurt een reparatie 1-8 werkdagen vanaf de dag van binnenkomst.

    Indien er een onderdeel niet op voorraad is kan de reparatie uitlopen tot 4 weken. Mocht dit voorkomen, wordt je hiervan op de hoogte gehouden.

  • Stap 8. Voltooien en betaling

    Zodra de reparatie is voltooid, ontvang je een mail met een betaallink. Wanneer de betaling is voldaan, wordt het gerepareerde artikel op een werkdag om 17:00 opgestuurd met PostNL. Indien de reparatie onder garantie valt, zal het artikel na reparatie direct worden uitgestuurd.

Garantie en reparatiekosten

1. Krassen verwijderen

€15,-

Voor het verwijderen van kleine krasjes op het scherm. Het scherm wordt volledig opgepoetst en de krasjes worden weggehaald. Dit geldt niet voor barsten in het scherm.

2. Scherm vervanging

€35-

Voor het vervangen van het buitenscherm. Hierdoor zal het touchscreen ook worden vervangen.

3. Scherm en LCD vervanging

€40,-

Voor het vervangen van het buitenscherm en het LCD scherm. Hierdoor wordt het touchscreen ook vervangen. Er komt een volledig nieuw scherm op de kindertablet.

Ook wordt het LCD scherm vervangen. Dit is nodig als er pixels ontbreken of als er ook krassen / barsten in het LCD scherm zitten.

4. Batterij vervanging

€30 of fabrieksgarantie

Mocht de batterij door ouderdom niet meer werken naar behoren, dan kan dit worden opgelost door middel van een batterij vervanging. De kosten hiervoor bedragen €30.

Mocht de batterij er plots mee stoppen of heeft deze een fabrieksfout, dan vallen deze kosten onder de fabrieksgarantie.

5. USB-C oplaadpoort vervanging

€40 of fabrieksgarantie

Mocht de USB-C oplaadpoort van de kindertablet kapot zijn gegaan door eigen toegedane schades, dan kan dit vervangen worden.

Blijkt het dat dit een fabrieksfout is, zullen de kosten volledig onder fabrieksgarantie vallen.