2. Check je garantie

Ik heb garantie als:

1. Mijn bestelling in de afgelopen 30 dagen is geplaatst

2. De batterij binnen 3 uur leeg is

3. Tijdens het opladen het batterij icoontje wel in beeld komt, maar niet oplaad.

4. Andere batterij mankementen (in overleg met AngelTech)

5. De kindertablet zich vanzelf uitzet

6. De oplaadkabel en het oplaadblokje stuk zijn door een fabrieksfout

7. Het USB-C poortje een fabrieksfout heeft

Ik heb geen garantie als:

1. Het USB-C poortje stuk is door eigen toegedane schades.

2. De oplaadkabel en het oplaadblokje stuk zijn gegaan door eigen toegedane schades.

3. Overige eigen toegedane schades

Weet je niet zeker of de reparatie onder garantie valt? Geen zorgen, wij checken bij elke aanvraag of de reparatie onder garantie valt of dat er kosten aan verbonden zijn.

Zodra jouw artikel is gerepareerd krijg je een mail met de betaallink. Indien je reparatie onder garantie valt wordt het artikel direct uitgestuurd.

In verschillende situaties kunnen de reparatiekosten worden gedekt door jouw verzekering. Bekijk onze reparatiepagina voor meer informatie.